Klantenservice

Bestellen

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct per e-mail een bevestiging als bewijs dat wij uw bestelling goed hebben ontvangen. Indien u binnen een uur niets ontvangt, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier.

 

Bezorgen

De verzendkosten bedragen € 2,95 per bestelling en worden direct zichtbaar tijdens het bestelproces. U betaald geen verzendkosten bij een order vanaf 75 euro. Indien wij uw bestelling op doordeweekse dagen voor 12:00 hebben ontvangen wordt deze dezelfde dag nog naar u toegezonden. Normaal gesproken wordt uw bestelling dan de volgende werkdag tussen 09:00 en 18:00 door DPD bezorgd. Bent u niet thuis bij de eerste bezorging? Dan zal de bestelling een werkdag later voor de 2e keer worden aangeboden. Na de 2e aanlevering ontvangt u een kaartje in de bus en kunt u via de website www.nieuwelevering.nl heel handig zelf een nieuw levermoment of ander afleveradres of afhaalpunt plannen. U kunt dus zelf bepalen waar en wanneer uw pakket geleverd wordt of dat u het zelf afhaalt.

 

Betalen

Uw bestelling wordt u toegestuurd met een factuur welke binnen 14 dagen na factuurdatum betaald dient te worden. Wij houden ons het recht voor u te verzoeken uw bestelling bij vooruitbetaling te voldoen. Indien wij de betaling niet binnen 14 dagen na factuurdatum ontvangen sturen wij u per e-mail een eerste aanmaning toe. Aan deze aanmaning zijn € 5,00 administratiekosten verbonden. Indien de betaling van de eerste aanmaning niet binnen 10 dagen is ontvangen sturen wij u per post een laatste aanmaning toe. Aan deze aanmaning zijn € 10,00 administratiekosten verbonden. Indien de betaling van de laatste aanmaning niet binnen 5 dagen is ontvangen zal de vordering overgedragen worden aan ons incassobureau. Alle daaraan verbonden kosten, waaronder de wettelijke rente, komen dan voor rekening van de koper.

 

Ruilen of retourneren

Indien één of meer artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunnen deze binnen 14 dagen kosteloos geruild dan wel geretourneerd worden. Volgt u dan de volgende stappen:

  1. Stop de factuur terug in de doos. Indien u meer artikelen heeft besteld, heeft u tevens een kopiefactuur ontvangen. Omcirkel op deze kopiefactuur de producten die u retourneert en stop deze kopiefactuur in de doos.
  2. Doe de doos in de verzenddoos en plak deze goed dicht.
  3. Plak het retourlabel over het adreslabel.
  4. Geef het pakket af bij een Kiala punt, zie www.kiala.nl / www.kiala.be
  5. Stuur ons een e-mail via beau@deschoenenzaak.nl waarin u uw retourzending meldt.
  6. Bewaar het afgiftebewijs tot u van ons een e-mail heeft ontvangen dat wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben.

Het is tevens mogelijk het pakket via het postkantoor gefrankeerd te retourneren aan:

De Schoenenzaak
Sprangseweg 15

5144 NV Waalwijk